Sunday, August 8, 2010

Elektronik


5 2/2010

Pelajar Semester 5 sesi 2/2010.

Monday, April 12, 2010

ISLAM

KHEMAH IBADAH
KM B,BN 2,REJ 513,AW
DAN
ADTEC KULIM
Sebagai seorang rakyat yang setia,wajiblah untuk kita berjihad dan berkorban bagi mempertahankan keselamatan dan kesejahteraan negara kita,Malaysia.
Untuk itu,kita mestilah melengkapkan diri kita dari segi fizikal,mental dan spiritual.dengan ini,kompani Bravo,BN 2
Program ini diisi dengan Pengetahuan Asas Pengurusan Jenazah,Qiamullail,Kuliah Maghrib dan Kuliah Subuh.Disertai oleh 84 orang LLP Sukarelawan dan 2 orang PTT Sukarelawan yang hadir dari beberapa lokasi seperti,Kulim A,ADTEC B,POLITEKNIK C,Baling/Sik D.
MANDIKAN JENAZAH

AJK PERSIAPAN

aku dan firdaus

AJK DAN PENGAWAS

KAFAN JENAZAH

PERSEDIAAN SEBELUM MANDIKAN JENAZAH


AJK AGAMA,AJAK PESEGARAN,AJK KECERIAAN,ANGGOTA DAN PENGAWAS

Wednesday, March 24, 2010

ELEKTRONIK VS MEKATRONIK










4-2
kekalahan tak diduga


BERKHIDMAT UNTUK NEGARA




BERKHIDMAT UNTUK NEGARA


20 Mac 2010,Sabtu.


BN 2,REJ 513,AW.


Kampeni :


· Alpha


· Bravo


· Charlie


· Delta


Telah bersama2 bergotong-royong membersih dan memperindahkan Rumah amal Kulim bersempena perubahan logo baru rumah amal tersebut.


Hamba anggota Kampeni Bravo,hanya menyertakan gambar anggota Kampeni hamba sahaja,hamba pun turut serta sibuk menjalankan tugasan yang telah diberikan.


Kampeni Bravo menghantar 50 anggota.


Pengawai Memerintah-Mejar Mushaker


Penyelaras AW ADTEC – Encik Zaimi


Jurulatih -Sarjan Azizan


Pembantu Jurulatih-Koperal Zaharuddin


Koperal Shaharom tidak dapat hadir kerana bercuti.


































Mejar Mushaker



Sarjan Azizan






Friday, March 12, 2010

maulidur rasul

SEKITAR BULAN PENGHAYATAN ISLAM
ADTEC KULIM
Majlis dirasmikan oleh Dr Muhd Rashid bin Buyong Hamzah.


peserta pertandingan Hafazan Al-Quran





peserta pertandingan kuiz Penghayatan Islam.





peserta pertandingan Nasyid.
hanya 2 kumpulan yang hamba dapat paparkan.








video
Perarakan penutupan Bulan Penghayatan Islam.
Setiap kursus menyertai perarakan.










Sunday, February 7, 2010

Hari Minggu


Hari minggu..

Jumaat dan Sabtu,itulah hari cuti bagi negeri Kedah..

Duk dalam ADTEC pada hari minggu boleh membosankan.

Tambahan bila tugasan xda..rehat je..

Nak gi mandi kat air terjun,hujan,mesti air besar,bahaya..

Lagi pun kenderaan xmencukupi..

Beriadah,itulah cara kami menghilangkan kebosanan tu dan menghilangkan tekanan pada hari Ahad - Khamis..

Saturday, January 30, 2010

1MALAYSIA.


1MALAYSIA

Rakyat Didahulukan,Pencapaian Diutamakan.

Boleh dikatakan semua dah tahu apa itu 1Malaysia..

Itulah buah fikiran Perdana Menteri kita Y.A.B DATO SERI NAJIB TUN RAZAK..

Dalam iklan bermacam2 padangan dikeluarkan bagi menerangkan apa itu GAGASAN 1MALAYSIa..

Ada yang menjadikan makanan sebagai tanda apa itu 1MALAYSIA..

Ada juga yang menunjukkan pelbagai kaum yang tinggal dalam satu masyarakat adalah 1MALAYSIA..

Bagi hamba itu tidak memadai..

1MALAYSIA,satu (1),bukan dua (2) atau tiga (3) MALAYSIA,satu (1),hanya satu (1) sahaja didunia ini MALAYSIA.Persefahaman,tolak ansur,dan kerjasama,itulah hamba rasa amat penting

MALAYSIA bukanlah negara yang luas,cuba bayangkan,hamba pernah terserempak dengan seorang gadis di Negeri Perak,pada bulan kemudiannya hamba pergi ke Kuala Lumpur menziarahi kawan,semasa hamba dalam LRT dari stesen Masjid Jamek untuk ke stesen Batang Benar,hamba terserempak lagi gadis itu..kecilkan negara kita..

Hamba rasa janganlah kita bergaduh kerana kemana pun kita pergi kita mungkin akan berjumpa dan terserempak sesama kita,marilah sama2 kita menjaga Negara kita ini.

1MALAYSIA,janganlah dipolitikan..

MALAYSIA,tempat tumpahnya darah pertama hamba,akan hamba pertahankannya hingga ke darah terakhir hamba..

TUANKU


TUANKU

KDYMM SULTAN KELANTAN,TUANKU ISMAIL PETRA IBNI ALMARHUM SULTAN YAHYA PETRA .

Hamba rasa sedih sekali mengenangkan Sultan hamba,yang kini masih lagi dalam keadaan gering yang amat.

Sebagai anak Kelantan dan rakyat Baginda,kegeringan Baginda mengundang keresahan dihati hamba.

Marilah semua anak2 Kelantan bersama kita merafakkan sembah kepada Ilahi dan bersama2 kita berdoa semoga Baginda Sultan sihat dan kembali menaungi Negeri Kelantan Darul Naim yang kita cintai,tidak kiralah saudara berada disebelah mana dunia ini pun.

Daulat Tuanku .

Thursday, January 28, 2010

REHAT




Rehat..
esok jumaat,hari cuti..
hamba dan kawan2 menjamu selera sambil melayari internet kat Kedai Kak Wan,Kulim..

TUGASAN

Assignment..
itulah hidup hmba dan kawan2 kat ADTEC ni.
demi masa depan..
kena teruskan juga..

Tuesday, January 26, 2010

MSR 2/2009

MSR 2/2009


gambar ni lama dah tapi hamba lupa nak up load.
ni gambar masa hamba mula2 masuk ADTEC Kulim.

MAHANG HILAND


















aku pelatih ADTEC Kulim.

macam ni lah suasana ADTEC pada wktu pagi lepas hujan..









petang2 lepak kat padang..

macam bersantai kat tanah tinggi..