Friday, February 4, 2011

LULUS..


RAE 2/2010

Result RAE 4/2010

Salam kontek


Pada 22 Disember 2010 aku g ambil exam untuk bt lesen radio amature,aku kurg yakin aku boleh lulus sebabnya masa jwb hari mcm bnyk xbtul.
Tapi alhamdulillah rezeki aku,aku lulus.Skrg tgh tggu surat penyata telah menduduki RAE baru buleh bt lesen kelas B.
Sambil tggu penyata smpai ada la aku bt pilihan untuk Callsign nnti..
9W2FLV dan 9W2ODL,2 ni jadi pilihan,harap tak dikebas org lg..
Skrg tgh survey harga radio.kl dpt beli kenwood best,tp bajet ckup beli Icom je.




icom v85


Ni la radio yg minat nk beli nnti..kl xdpt beli yg ni cri yg murah2 dh la.
yg pnting dpt transmit dan receive dgn clear.Baru la best ke udara untuk ber-QSO dgn member2.

tak th dh nk catatan apa lg.
ckup la dulu.

QRT 73 de Zainal

No comments:

Post a Comment